پشتیبانی 24/7

???? ?? ???? ???? ?? ???? ?? ???? ???? ????? ?? ?????. ???? ???? ????.

خدمات و مشاوره

قرار ملاقات می گذاری؟
اکنون کلیک کنید.

قرار گذاشتن

ساعات کاری

• ?????? - ?? ????08:00 - 20:00
  • ???????? - ???????. 08:00 ?? 20:00
  • ????-????.08:00 - 20:00

از دردت خلاص شو..
و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت به شماست.

تیم ما
about

کلینیک فیزیوتراپی تیم ما با کادری خوش برخورد و با تجربه به شما خدمت رسانی می کند. این یک موسسه فیزیوتراپی است که با رویکردهای درمانی فعلی که اعمال می کند، هدف آن پیشرو بودن در بخش خود است. هر بیماری که به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه می کند توسط متخصص فیزیوتراپی و توانبخشی ما ارزیابی می شود و یک برنامه درمانی مشکل محور برنامه ریزی می شود.

برنامه فیزیوتراپی برای بیمار مبتلا به کمردرد یا گردن درد معمولی؛ عوامل فیزیوتراپی، تزریق مفاصل، عضله و اعصاب، تکنیک های درمان دستی و تمرینات ورزشی روزانه، درمان و تمرینات ورزشی؛ توسط فیزیوتراپیست های مجرب در کلینیک ما انجام می شود.

• ما یک ارزیابی بالینی انجام می دهیم تا به شما در درک علت احساس ناخوشی و تعیین درمان مناسب برای شما کمک کنیم.
  • برای ارزیابی فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل می توانید با ما تماس بگیرید.
  • ما به مشتریان خود طیف گسترده ای از فرصت ها را از ارزیابی گرفته تا درمان و توانبخشی ارائه می دهیم.
background

??????? ??????

???? ??????

?????? ????? ?? ?????

اجازه دهید مراقب شما باشیم و تلاش کنیم تا بهترین باشیم. کلینیک فیزیوتراپی بهترین انتخاب شما.
برای اطلاعات با ما تماس بگیرید

تیم ما

نظرات مشتریان

Sevgili fizyoterapist Ahmet Bey Annem ile ok ilgilendi Tm a?r?lar?na ve hareketsizli?ine yapt??? tedavilerle harika sonular ald?k . Art?k Annem kendini ok daha sa?l?kl? ve mutlu hissediyor. ok Te?ekkrler

Tedavi srecim boyunca benimle srekli ileti?im halinde oldu ve her zaman samimi bir ?ekilde benim sa?l???m? d?nd. Kendisinin itenli?i ve s?cakkanl? yakla??m?, fizik tedavi srecimde moral bulmama katk? sa?lad?. Kendisine minnettar?m, harika bir doktor ve insan! Tekrardan te?ekkrlerimi sunar?m.

Boyun f?t??? ile ilgili tedavi ald?m, ok k?sa srede sonu almaya ba?lad?k. Samimi ve iyile?tirici bir ortam. De?erli insanlar. Ahmet beyin ellerine sa?l?k. ok memnun oldum. Sa?l???ma kavu?malar?nda ok byk emekleri var. Gnl rahatl??? ile ve ?srarla tavsiye ederim.

Mehmet Bey

Alp Bey

Soner Bey

قرار گذاشتن

???? ?? ???? ???? ?? ???? ?? ???? ???? ????? ?? ?????. ???? ???? ????.

وبلاگ ها